Orăşelul Titu din Dîmboviţa are 10.000 de locuitori. Şi un primar mititel şi gheboşat. Iar centrul e unde e Gara. Iar Gara s-a umplut ieri de... oare cum le-o zice locuitorilor din Titu-Tituleni, titeni... Mă rog, cum o fi... Ideea e că gara aia mică din centrul ăla mic, din oraşul ăla mic, cu primarul ăla mic (de statură) s-a umplut ieri de gură-cască. Ca la circ. Să-l vadă pe ăl mai mare dintre miniştri.
Orăşelul Titu din Dîmboviţa are 10.000 de locuitori. Şi un primar mititel şi gheboşat. Iar centrul e unde e Gara. Iar Gara s-a umplut ieri de... oare cum le-o zice locuitorilor din Titu-Tituleni, titeni... Mă rog, cum o fi... Ideea e că gara aia mică din centrul ăla mic, din oraşul ăla mic, cu primarul ăla mic (de statură) s-a umplut ieri de gură-cască. Ca la circ. Să-l vadă pe ăl mai mare dintre miniştri.
Premierul Tăriceanu a ales ca mijloc de transport trenul pentru a merge la Titu, unde trebuia să inaugureze un centru de testări auto al Renault. Însoţit de Ludovic Orban, ministrul Transporturilor, prim-ministrul îşi face apariţia în gară la casa de bilete, în timp ce o tanti cam dezlînată strigă către el că este nepoata (sau strănepoata!!!) regelui Mihai. Tăriceanu o ignoră şi îşi vede mai departe de treabă. Îşi cumpără bilet Bucureşti – Titu şi retur de la Casa nr. 6, liberă, ca şi celelalte de altfel. “Am zis să nu fim blatişti, să luăm bilet şi astfel să transmitem un semnal şi pentru ceilalţi călători”, declară Orban, în timp ce cu alai ne îndreptăm toţi, şi oficialităţi, şi ziarişti, spre linia 6, de unde pleca trenul. O Săgeată Albastră. E drept că pînă la Titu faci cu trenul vreo 40 de minute şi ajungi mai repede decît cu maşina. Aceasta a fost şi explicaţia pe care Orban a dat-o ziariştilor, întrebat fiind de ce s-a preferat acest mijloc de transport. “Dar am vrut să verificăm şi condiţiile de călătorie pe această rută”,