Ieri a debutat la Braila prima conferinta cu tema "Brandul local - un pas inainte", initiata de compania RED, unul dintre cei mai importanti investitori in domeniul imobiliar, prezent cu un proiect si pe piata braileana. Conferinta isi propune sustinerea evolutiei marcilor locale si a dezvoltarii comunitatii, fiind prima dintr-o serie ce va include prezentari in orase ca Satu Mare, Miercurea Ciuc, Slobozia, Husi, Marghita.
Conferinta, care s-a desfasurat la Hotel Belvedere cu participarea a 10 retaileri locali, a debutat cu o prezentare sustinuta de Dragos Pislaru, reprezentantul companiei de consultanta GEA Strategy & Consulting, axata pe informatii privind dezvoltarea strategica in context european, pe fructificarea unor avantaje competitive locale si pe explorarea specificului local.
Directorul general al Wilson Learning, Cristian Nistoreasa, a identificat apoi citeva dintre strategiile eficiente pentru a mentine un brand in piata, intr-un mediu competitiv si cum poate acesta raspunde provocarilor continue impuse de concurenta, dar si de nevoile tot mai sofisticate ale consumatorilor.
Cristian Nistoreasa remarca tendinta regionala de crestere a ponderii brandurilor locale peste media brandurilor internationale. In acest context, potentialul marcilor locale se poate exprima si in Romania, existind premisele sa devina cel putin la fel de viabile pe piata locala ca si brandurile consacrate la nivel international.
In acelasi timp, a subliniat Nistoreasa, "devine vitala sprijinirea afacerilor nu doar la nivel de identificare de oportunitati, ci mai ales la nivel de strategie si pozitionare. Constructia unui brand puternic nu se va mai raporta doar la produs/marca in sine, ci va ingloba toate sferele in care opereaza. Un mix inteligent intre marca, ambalaj, spatiu, promovare in interiorul magazinelor ar putea avea un rol semni