Corina Bernschutz, director de inovatie al Starcom, si Razvan Capanescu, director de creatie al agentiei Publicis, sunt juratii alesi de organizatorii Eurobest pentru a reprezenta Romania in calitate de evaluatori la sectiunile media si print din cadrul festivalului, cea mai influenta competitie din advertisingul european.
Ca si in 2007, Teodora Migdalovici, reprezentantul local al Eurobest, Cannes Lions si Dubai Lynx, a propus o lista scurta de canditati la statutul de jurat, pe care a prezentat-o in cadrul unei intalniri cu jurnalistii. Asfel, la categoria media, au mai fost selectati Geo Baraian (presedintele Impression Graphics Romania) si Bogdan Prajisteanu (managing director Mediaedge:cia), iar la categoria print au fost nominalizati Dorian Pascuci (director de creatie la ADDV) si Jorg Riommi (director de creatie Saatchi&Saatchi Romania).
“Ii propunem pe cei mai interesanti oameni din advertising-ul autohton. Si in fiecare an ceilalti participanti la festivalurile de profil sunt impresionati de valoarea juratilor nostri. In selectia noastra punem destul de putin pret pe supralicitarea personalitatii unor oameni din industrie si incercam sa punem accent pe cei care aduc lucruri inovatoare”, a spus Teodora Migdalovici.
Corina Bernschutz va juriza lucrarile participante la sectiunea “Creative Media”, in timp ce Razvan Capanescu va fi jurat la sectiunea “TV/Cinema, Print, Outdoor si Radio”.
“Romania are o dinamica fantastica, are foarte multe de spus pe planul advertisingului, si este o piata importanta din punct de vedere creativ. E un pas important pentru imaginea si pentru dezvoltarea acestei industrii”, a declarat Corina Bernschultz.
La randul sau, Razvan Capanescu se asteapta ca acest festival sa-I confirme un sistem de evaluare a creatiei.
“Odata am asteptari de confirmare din partea agentiei noastre, Publicis. Ca membru a