Venirea Ford in Romania nu este un pericol atat de mare pentru Renault, in principal pentru ca Dacia detine circa o treime din cota de piata interna, lucru ce nu se intalneste nicaieri in lume, a declarat, pentru Capital Online, liderul Renault pentru Regiunea Euromed, Christian Esteve."Este normal ca o mica parte din cota de piata sa fie pierduta in favoarea Ford, insa vom lupta pentru a ne asigura ca nu pierdem prea mult. In acelasi timp, suntem incantati de venirea Ford in Romania, intrucat n
Venirea Ford in Romania nu este un pericol atat de mare pentru Renault, in principal pentru ca Dacia detine circa o treime din cota de piata interna, lucru ce nu se intalneste nicaieri in lume, a declarat, pentru Capital Online, liderul Renault pentru Regiunea Euromed, Christian Esteve.
"Este normal ca o mica parte din cota de piata sa fie pierduta in favoarea Ford, insa vom lupta pentru a ne asigura ca nu pierdem prea mult. In acelasi timp, suntem incantati de venirea Ford in Romania, intrucat ne place competitia si cred ca acet lucru va stimula latura inovativa si lansarea de modele noi, mai bune si mai accesibile", a explicat reprezentantul Renault.
Pe de alta parte, Esteve a precizat ca in privinta fortei de munca, daca Ford va incerca sa atraga inginerii de la Renault, acest lucru va fi o confirmare a calitatii "scolii" sale.
"Renault este o scoala de ingineri in Romania si nu numai. Daca cineva doreste sa atraga oameni de la noi, acest lucru inseamna ca suntem cei mai buni", a precizat Christian Esteve. Acesta a adaugat ca oricum, Renault isi stimuleaza angajatii astfel incat acestia sa fie cat mai putin tentati de un alt loc de munca.
Renault Technologie Roumanie a inaugurat, joi, centrul tehnic de la Titu, investitie care poate ajunge pana la circa 400 milioane de euro, pe o suprafata de 330 de hectare, un teren