Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google si Apple se afla printre castigatori in cadrul topului celor mai valoroase branduri din lume, clasament realizat de Interbrand. Daca Google sau Apple au inregistrat cresteri semnificative in cadrul clasamentului, companii precum Merrill Lynch, Citigroup sau Morgan Stanley au cazut in mod dramatic in cadrul topului Interbrand, pe fondul crizei economice globale. Coca-Cola a ramas si in 2008, pentru cel de-al optelea an consecutiv, pe prima pozitie in cadrul cla
Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google si Apple se afla printre castigatori in cadrul topului celor mai valoroase branduri din lume, clasament realizat de Interbrand.
Daca Google sau Apple au inregistrat cresteri semnificative in cadrul clasamentului, companii precum Merrill Lynch, Citigroup sau Morgan Stanley au cazut in mod dramatic in cadrul topului Interbrand, pe fondul crizei economice globale.
Coca-Cola a ramas si in 2008, pentru cel de-al optelea an consecutiv, pe prima pozitie in cadrul clasamentului, fiind evaluat la 66,6 miliarde de dolari, nivel cu 2% mai mare fata de cel din 2007.
Pe locul al doilea se afla compania americana IBM, care a urcat o pozitie fata de anul trecut si are o valoare de 59 miliarde de dolari, in crestere cu 3%. Microsoft se pozitioneaza pe cel de-al treilea loc, in scadere cu o pozitie fata de 2007. Gigantul software a fost evaluat la 59 miliade de dolari, in crestere cu 1%.
Google este insa brandul care a inregistrat cea mai semnificativa crestere, de pe locul 20 in 2007 pe locul al 10-lea in acest an. Valoarea gigantului informational a crescut, de asemenea, cu 43%, pana la 25,5 miliarde de dolari, de la 17,8 miliarde de dolari in 2007.
In primele zece branduri in cadrul clasamentului Interbrand se afla si cel mai mare producator de terminale mobile, Nokia, pe pozitia a 5-a, cu o valoare de 35,9 miliard