Pe segmentul autoturismelor, conform APIA (Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme), cele mai mari creşteri le-au înregistrat, în România, în primele 8 luni din 2008, mărcile noneuropene. Topul a fost condus, în luna august, de Mazda (creştere de 377 la sută). Urmează KIA (345 la sută), Cadillac (170 la sută), Maserati (136 la sută), Dodge (131 la sută), Jaguar (126 la sută), Subaru (102 la sută), SAAB (+67 la sută, nou intrat în top 10), Mitsubishi (57 la sută) şi Land Rover (56 la sută).
În ceea ce priveşte scăderile, în primele 8 luni din acest an, Geely a vândut cu 79 la sută mai puţine maşini decât anul trecut. Urmează Daewoo (-44 la sută), SsangYong şi Great Wall (-40 la sută), Chrysler (-31 la sută), Citroen (-29 la sută), Renault (-25 la sută), Alfa Romeo (-21 la sută), Peugeot (-20 la sută) şi Lada (-19 la sută). (A.M.)
Pe segmentul autoturismelor, conform APIA (Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme), cele mai mari creşteri le-au înregistrat, în România, în primele 8 luni din 2008, mărcile noneuropene. Topul a fost condus, în luna august, de Mazda (creştere de 377 la sută). Urmează KIA (345 la sută), Cadillac (170 la sută), Maserati (136 la sută), Dodge (131 la sută), Jaguar (126 la sută), Subaru (102 la sută), SAAB (+67 la sută, nou intrat în top 10), Mitsubishi (57 la sută) şi Land Rover (56 la sută).
În ceea ce priveşte scăderile, în primele 8 luni din acest an, Geely a vândut cu 79 la sută mai puţine maşini decât anul trecut. Urmează Daewoo (-44 la sută), SsangYong şi Great Wall (-40 la sută), Chrysler (-31 la sută), Citroen (-29 la sută), Renault (-25 la sută), Alfa Romeo (-21 la sută), Peugeot (-20 la sută) şi Lada (-19 la sută). (A.M.)