Producatorul de materiale de constructii Ceramica Iasi, controlat de fondul de investitii Advent International, va finaliza la inceputul anului viitor o investitie de 24 mil. euro in construirea unei noi fabrici de caramizi, care va acoperi intreg necesarul de caramida din Moldova.
Compania, care nu avea o marca dezvoltata pentru caramizi, a lansat brandul de caramizi Brikston cu care va ataca piata locala, estimata anul trecut la 180-200 de milioane de euro, dominata in prezent de brandul Porotherm al companiei austriece Wienerberger.
"Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu noul brand Brikston este una strategica, bazata pe nevoia de identitate a produselor fabricate de Ceramica. Vrem sa dezvoltam branduri puternice, cu care sa devenim lideri in segmentul nostru de piata", a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Ceramica Iasi.
Compania estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri totala de 17 mil. euro si un profit net de peste 3 mil. euro, in conditiile in care in primul semestru a obtinut o cifra de afaceri de circa 9 mil. euro, in crestere cu aproape 24% fata de primele sase luni din 2007, si un profit net de circa 2 mil. euro.
Producatorul de materiale de constructii Ceramica Iasi, controlat de fondul de investitii Advent International, va finaliza la inceputul anului viitor o investitie de 24 mil. euro in construirea unei noi fabrici de caramizi, care va acoperi intreg necesarul de caramida din Moldova.
Compania, care nu avea o marca dezvoltata pentru caramizi, a lansat brandul de caramizi Brikston cu care va ataca piata locala, estimata anul trecut la 180-200 de milioane de euro, dominata in prezent de brandul Porotherm al companiei austriece Wienerberger.
"Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu noul brand Brikston este una strategica, bazata pe nevoia de identi