Superbrands România anunţă finalizarea primei faze a programului Business Superbrands 2008, în cadrul căreia au fost evaluate 928 de branduri la nivel de companie (corporate brands), româneşti şi internaţionale, clasificate în 34 de domenii de activitate. 21 de personalităţi din comunitatea de afaceri, dar şi experţi în marketing şi branding, au răspuns invitaţiei de a face parte din Consiliul Superbrands 2008 şi, conform metodologiei internaţionale Superbrands, au evaluat,
Superbrands România anunţă finalizarea primei faze a programului Business Superbrands 2008, în cadrul căreia au fost evaluate 928 de branduri la nivel de companie (corporate brands), româneşti şi internaţionale, clasificate în 34 de domenii de activitate. 21 de personalităţi din comunitatea de afaceri, dar şi experţi în marketing şi branding, au răspuns invitaţiei de a face parte din Consiliul Superbrands 2008 şi, conform metodologiei internaţionale
Superbrands, au evaluat, pe criterii de Reputaţie, Încredere, Calitate şi Diferenţiere pe piaţă, cele aproape 1 000 de branduri rezultate din documentarea de piaţă efectuată de Nielsen, partenerul organizaţiei Superbrands pentru România. În urma procesului de evaluare, din numărul total de branduri propuse iniţial pe lista extinsă elaborată de Nielsen, 30% au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrand în România.
După încheierea evaluării, brandurile care au primit punctaj maxim din partea Consiliului Superbrands au intrat într-un proces de cercetare cantitativă dezvoltat de către Nielsen pentru programul Business Superbrands în România în perioada iulie - august. Urmând modelul cercetărilor de piaţă dezvoltate de Superbrands pretutindeni în lume sub sloganul „What Makes a Business Superbrand on a Market?”, această cercetare specifică se desfăşoară pe un eşantion de 300 de respondenţi (top manageri, practicieni si ex