După sechestru pus pe bunuri companiei în Israel, din cauza neplăţii unor datorii, după ameninţările celor de la British British Petroleum şi situaţia jenantă cu Eni, din cauza carburantului care nu a fost plătit nici acum
După sechestru pus pe bunuri companiei în Israel, din cauza neplăţii unor datorii, după ameninţările celor de la British British Petroleum şi situaţia jenantă cu Eni, din cauza carburantului care nu a fost plătit nici acum, Alitalia a primit un ultimatum şi de la aeroportul Otopeni. Ori Alitalia începe să-şi plătească regulat taxele de aeroport – a avertizat administratorul român, potrivit La Stampa – ori avioanele Alitalia vor trebui să-şi găsească alt loc unde să aterizeze.
Compania Alitalia operează toate cursele aeriene pe ruta Bucureşti-Milano, cea mai mare parte din cursele Bucureşti-Roma, dar foloseşte aeroportul Otopeni şi ca escală pentru cursele sale peste Ocean sau spre alte ţări europene.
După sechestru pus pe bunuri companiei în Israel, din cauza neplăţii unor datorii, după ameninţările celor de la British British Petroleum şi situaţia jenantă cu Eni, din cauza carburantului care nu a fost plătit nici acum
După sechestru pus pe bunuri companiei în Israel, din cauza neplăţii unor datorii, după ameninţările celor de la British British Petroleum şi situaţia jenantă cu Eni, din cauza carburantului care nu a fost plătit nici acum, Alitalia a primit un ultimatum şi de la aeroportul Otopeni. Ori Alitalia începe să-şi plătească regulat taxele de aeroport – a avertizat administratorul român, potrivit La Stampa – ori avioanele Alitalia vor trebui să-şi găsească alt loc unde să aterizeze.
Compania Alitalia operează toate cursele aeriene pe ruta Bucureşti-Milano, cea mai mare parte din cursele Bucureşti-Roma, dar foloseşte aeroportul Otopeni şi ca escală pentru cursele sale peste Ocean sau spr