Posturile private vor stabili tarife unice pentru candidaţi
Un proiect de decizie privind regulile după care se va „juca” în campania pentru Parlament a fost elaborat ieri de membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului. Respectivul act normativ urmează să fie dezbătut, în şedinţa de mâine a CNA, cu radiodifuzorii şi organizaţiile nonguvernamentale din zona media.
În urma acestei discuţii, membrii Consiliului speră să obţină sugestii pentru îmbunătăţirea proiectului şi să urgenteze adoptarea acestuia. Răsvan Popescu, preşedintele CNA, şi-a propus ca, până la sfârşitul săptămânii viitoare, să trimită textul, spre publicare, la Monitorul Oficial.
Este pentru prima dată când campania electorală în audiovizual se va desfăşura pe bani: accesul la emisiunile şi dezbaterile electorale, precum şi spoturile publicitare pentru candidaţi vor fi obţinute contra cost. Posturile vor fi obligate să stabilească tarife unice pentru toţi pretendenţii la un fotoliu în Cameră sau la Senat, pe unitate de timp şi emisiune. Candidaţii pot solicita în scris timpi de antenă, de la posturile care vor difuza formate electorale, în perioada 11-20 octombrie. Singurele programe care nu se vor sponsoriza rămân jurnalele de ştiri şi emisiunile informative cu caracter electoral.
Campania în audiovizual se va desfăşura în intervalul 31 octombrie (ora 00) - 29 noiembrie (ora 7). (D.P.)
Posturile private vor stabili tarife unice pentru candidaţi
Un proiect de decizie privind regulile după care se va „juca” în campania pentru Parlament a fost elaborat ieri de membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului. Respectivul act normativ urmează să fie dezbătut, în şedinţa de mâine a CNA, cu radiodifuzorii şi organizaţiile nonguvernamentale din zona media.
În urma acestei discuţii, membrii Consiliului speră să obţină sugestii pentru îmbunătăţirea proiectu