"Furatul e singura ta plăcere? Sunt Radu Moraru şi îţi promit că dacă nu te laşi de furat, o iei peste bot.” Cu un nou motto în acest sezon, care merge pe ideea sloganului campaniei împotriva fumatului, a cărei imagine cu Mihaela Rădulescu a produs nenumărate controverse, şi cu un spot pe radio şi TV care te duce cu gândul la duelurile cavalereşti, Radu Moraru, alias „Naşul”, şi-a reluat locul seara, în grila postului B1, cu obiectivul de a deconspira afaceri murdare, de a prezenta politicieni corupţi sau de a sta de vorbă despre succes cu cele mai proaspete vedete din showbiz. „Moderatorul uneia dintre cele mai longevive producţii de televiziune, cu priză la public, a venit la interviu cu alţi ochelari de vedere decât cei pe care îi poartă seară de seară, spunând că aceia sunt numai „de scenă”, pentru că îl protejează de reflectoarele din studio. Pufăind tacticos din trabuc, „Naşul” mărturiseşte că emisiunea este meritul lui şi al echipei cu care lucrează de peste şapte ani, pentru că au reuşit să creeze un brand puternic pe piaţa media din România, deşi postul care o găzduieşte are o cotă mică de piaţă. „«Naşul» fără mine n-ar fi acelaşi lucru”, declară Moraru, confirmând că vanitatea şi încrederea în sine de care dă dovadă atât „pe sticlă”, cât şi în realitate, lucruri despre care s-a mai scris, chiar există. Acestea pot fi rezultatul experienţei de peste 15 ani în presă, sau a informaţiilor pe care le deţine şi care „ar putea ajuta şi ziarişti, şi politicieni”. Un lucru e sigur, însă, „trebuie să arăţi cu probe cât de nesimţiţi sunt unii, cât de hoţi, cum se agaţă de ciolan cu orice preţ şi cum ar arunca-o şi pe mama din tren numai ca să rămână în poziţia respectivă”. Acesta e obiectivul „Naşului” şi în acest sezon.
EVZ: Ce e dincolo de sticlă, acolo unde telespectatorii nu au acces?
Radu Moraru: Ca să faci emisiunea asta trebuie să ai o