Dacă ar fi jurnalişti, 43,7% dintre români ar vrea să lucreze în televiziune, potrivit unei anchete asupra meseriei de jurnalist derulate de eJobs în perioada 11 - 18 septembrie 2008. La poll-ul online au răspuns în mod voluntar aproape 9500 de persoane - reprezentanţi ai populaţiei active - dintre care 59,7% femei şi 40,2%, bărbaţi. Poll-ul face parte din initiaţiva brandului eJobs de a cerceta periodic opiniile şi percepţiile utilizatorilor săi cu privire la diferite tipuri de
Dacă ar fi jurnalişti, 43,7% dintre români ar vrea să lucreze în televiziune, potrivit unei anchete asupra meseriei de jurnalist derulate de eJobs în perioada 11 - 18 septembrie 2008. La poll-ul online au răspuns în mod voluntar aproape 9500 de persoane - reprezentanţi ai populaţiei active - dintre care 59,7% femei şi 40,2%, bărbaţi. Poll-ul face parte din initiaţiva brandului eJobs de a cerceta periodic opiniile şi percepţiile utilizatorilor săi cu privire la diferite tipuri de joburi.
„Meseria de jurnalist este fără îndoială profesia cu cel mai ridicat grad de influenţă asupra societăţii. Nu degeaba presa este considerată a patra putere în stat. Pornind de la acest fapt, ni s-a părut foarte util să realizăm această anchetă şi să aflăm cum percep românii meseria de jurnalist, care consideră ei că sunt principalele calităţi ale unui bun reprezentant al mass-media sau în ce zonă a presei le-ar plăcea să activeze, dacă ar fi jurnalişti“, a spus Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
Potrivit rezultatelor poll-ului eJobs, televiziunea este o vedetă în rândul românilor. Această categorie a mass-media este preferată în special de reprezentantele sexului frumos, femeile reprezentând peste 60% dintre respondenţii care au declarat că le-ar plăcea să activeze în televiziune, dacă ar fi jurnalişti.
Presa scrisă se află pe locul al doilea în preferinţele românilor în ceea ce prive