- Diverse - nr. 178 / 24 Septembrie, 2008 Preocuparea conducerii SC ATT SA Sighisoara (societatea apa, termic, transport) privind schimbarea si dotarea cu mijloace de transport public, nu este intamplatoare, ne spune directorul societati Mircea Oprea. Unele dintre cerintele stringente care se cer impuse pe seama reducerii nivelului de zgomot, a emisiilor poluante si a cheltuielilor de intretinere a parcului auto au ca finalitate conditii mai bune de transport in comun pentru cetatenii sighisoreni. De asemenea, se tinde ca prin imbunatatirile impuse, sa creasca numarul cetatenilor care apeleaza la mijloacele de transport in comun, si o data cu aceasta, si numarul traseelor nou infiintate. Unele linii, vor fi trasee in care promovarea turistica a zonei sa aiba prioritate. Parcul auto a fost completat cu inca trei autobuze achizitionate de la aceeasi firma din orasul elvetian Baden, de unde anterior ultimelor achizitii, s-au mai cumparat autobuze, ce a dus la marirea parcului la un total de 13 autovehicule, dintre care 3 microbuze si 7 autobuze _ articulate, toate aduse din Elvetia. Din cele vechi au mai ramas doar 3 autobuze care se preconizeaza ca, o data cu innoirea parcului, sa se renunte la ele urmand sa ramana o scurta perioada ca masini de rezerva. In prezent autobuzele achizitionate, desi sunt rulate avand un numar de ani, dupa cum arata si dupa performantele si dotarile pe care le au, corespund intru totul cerintelor pentru transportul in comun. Preturile de achizitie a ultimelor trei autobuze aduse din orasul Baden, au ramas neschimbate, iar in privinta performantelor, asa cum afirma seful de transport ing. Ionescu Aurelian, "de vreme ce masinile au facut drumul in coloana din Elvetia si pana la Sighisoara, pe un traseu de peste 1800 de kilometri, trecand pe drumurile asezate peste inaltimile Alpilor elvetieni, au ajuns in tara fara nicio interven