Pe data de 30 septembrie se incheie inscrierile pentru titlul “Jurnalistul Anului in eCommerce”, desemnat in cadrul Galei Premiilor eCommerce (GPeC), eveniment ce se va desfasura la Rin Grand Hotel, pe 10 octombrie 2008. Jurnalistii, atat online cat si din presa traditionala, pot trimite articolele reprezentative pe tema “comert electronic” la adresa office @ link2ec.ro, in atentia redactiei Link 2 eCommerce, organizatorul GPeC. Exceptand distinctia oferita jurnalistului
Pe data de 30 septembrie se incheie inscrierile pentru titlul “Jurnalistul Anului in eCommerce”, desemnat in cadrul Galei Premiilor eCommerce (GPeC), eveniment ce se va desfasura la Rin Grand Hotel, pe 10 octombrie 2008. Jurnalistii, atat online cat si din presa traditionala, pot trimite articolele reprezentative pe tema “comert electronic” la adresa office @ link2ec.ro, in atentia redactiei Link 2 eCommerce, organizatorul GPeC. Exceptand distinctia oferita jurnalistului anului 2008, cateva magazine online partenere ofera premii pentru cel care a contribuit la promovarea obiectiva si documentata a industriei de comert electronic.
Ca in fiecare an, la Gala Premiilor eCommerce sunt rasplatiti toti cei care inregistreaza performante in domeniu, pornind de la magazinele online si continuand cu bancile procesatoare de plati, dezvoltatorii de solutii de comert electronic, serviciile de curierat rapid si, bineinteles, presa de specialitate. Jurnalistii sunt, prin definitie, formatori de opinie, drept pentru care articolele scrise cu simt de raspundere au o importanta majora asupra dezvoltarii pietei de comert electronic.
Reprezentantii Link 2 eCommerce, publicatia care organizeaza GPeC, sunt de parere ca “vremea in care se scriau articole-bomba de tip “Teapa pe internet!” sau “Nu cumpara online pentru a nu fi fraudat!” a trecut. Multi jurnalisti redacteaza acum articole bine documentat