Bărbaţii români între 25 şi 39 de ani sunt cei mai conservatori europeni, dornici să îşi susţină financiar familia, preocupaţi de carieră şi interesaţi de comerţul electronic, potrivit studiului Discovery Networks EMEA. Foarte atenţi în privinţa cheltuielilor, tinerii romåni au venituri medii pe lună de circa 2.856 de lei, potrivit celui mai elaborat studiu european, realizat de Discovery Channel, pe baza comportamentelor, atitudinilor şi preferinţelor bărbaţilor cu
Bărbaţii români între 25 şi 39 de ani sunt cei mai conservatori europeni, dornici să îşi susţină financiar familia, preocupaţi de carieră şi interesaţi de comerţul electronic, potrivit studiului Discovery Networks EMEA.
Foarte atenţi în privinţa cheltuielilor, tinerii romåni au venituri medii pe lună de circa 2.856 de lei, potrivit celui mai elaborat studiu european, realizat de Discovery Channel, pe baza comportamentelor, atitudinilor şi preferinţelor bărbaţilor cu vårste cuprinse între 25 şi 39 de ani. Cercetarea a fost iniţiată în 2007 şi a inclus 15 ţări, printre care şi Romånia, peste 12.000 de tineri, dintre care 1.083 de romåni, şi în jur de 50 de sociologi, psihologi şi jurnalişti.
Dat fiind faptul că aceşti consumatori au un comportament mai puţin previzibil, multe dintre ideile despre modul în care cumpără, socializează şi cheltuie sunt depăşite de realităţile sociale.
În Romånia, studiul Discovery a demonstrat că bărbaţii tineri sunt tradiţionalişti, în proporţie de 72%, şi consideră că femeile trebuie să-şi dedice viaţa creşterii copiilor şi activităţilor casnice, iar ei să se mulţumească cu aducerea „påinii în casă“. „Munca este principala caracteristică a identităţii bărbatului romån“, arată studiul Discovery.
Călătoriile joacă şi ele un rol important în viaţa tinerilor romåni, acestea fiind considerate esenţiale în definirea identităţii lor. „În termeni reali