In perioada 1-15 septembrie 2008 s-a desfasurat cea de a 16-a editie a programului de oferte speciale “O saptamana la mare”. La aceasta editie au fost puse la dispozitia turistilor un numar de 3.750 locuri de cazare in 24 unitati hoteliere, cu o crestere de 1.050 locuri fata de aceeasi perioada anului anterior, valorificate in doua serii , incepand cu 1 si respectiv 7 septembrie. Seria din 1 septembrie a fost vanduta in proportie de 96%, iar cea din 7 septembrie in proportie de 62%
In perioada 1-15 septembrie 2008 s-a desfasurat cea de a 16-a editie a programului de oferte speciale “O saptamana la mare”.
La aceasta editie au fost puse la dispozitia turistilor un numar de 3.750 locuri de cazare in 24 unitati hoteliere, cu o crestere de 1.050 locuri fata de aceeasi perioada anului anterior, valorificate in doua serii , incepand cu 1 si respectiv 7 septembrie.
Seria din 1 septembrie a fost vanduta in proportie de 96%, iar cea din 7 septembrie in proportie de 62%
Fata de anul precedent vanzarile la acest program au crescut cu peste 30%.
Din studiul realizat de FPTR rezulta ca prestatorii au apreciat pozitiv, in proportie de peste 70%, mediatizarea programului, efectuata exclusiv de FPTR.
A fost, de asemenea, apreciata pozitiv colaborarea dintre agentiile de turism si prestatori cat si cea a FPTR cu agentiile si prestatorii.
Toti participantii si-au exprimat optiunea de a continua participarea la program si in sezoanele urmatoare.
FPTR apreciaya ca in raport cu capacitatea hoteliera de pe litoral, care este de peste 74.879 de locuri, exista rezerve importante de crestere a numarului de hoteluri si respectiv a capacitatii hoteliere atrase in programul “O saptamana la mare”.