Credeam că ştim totul despre dedesubturile naţionalei şi despre viruşii care-i tulbură ascensiunea.
Avem un selecţioner care trişează la cărţi şi, în ultima perioadă, îşi înşală regulat şi meseria. Avem o conducere federală resemnată, care aşteaptă cu mâinile încrucişate să fie pulverizată şi bruma de speranţă la calificare pentru a găsi argumentul alungării antrenorului falimentar. În sfârşit, avem o echipă sprijinită în doi piloni cărora le fac umbră câţiva fiţoşi fără valoare.
Dintre toţi cei enumeraţi, tehnicianul este cel care vrea să ne spună cele mai multe în ultima vreme. De câteva seri, Piţurcă a dat cazinourile pe studiourile TV. Are treburi însemnate de zis, nu contează că meciul cu Franţa pândeşte la cotitură. Mai nou, îl macină ignoranţa. Cere să fie băgat în seamă şi îşi poartă mândru războaiele cu contestatarii. Vorbeşte despre orice. Joacă tare şi se crede în situaţia să pună condiţii. Nu ne zice însă nimic despre cea mai mare umilinţă din istoria de 86 de ani a naţionalei (0-3 cu Lituania), dar jigneşte şi bălăcăreşte fără încetare.
Pe binecunoscutul său ton obraznic, face totul pentru a deveni simpatic şi abordabil. Numai că strecoară şi destule greşeli de tactică. Una dintre ele probabil că o regretă acum. Vrând să explice provenienţa plăcuţei cu cifra 666 de la numărul de înmatriculare al automobilului său marca Mercedes, olteanul a făcut o dezvăluire care, în altă parte şi la o federaţie responsabilă, n-ar fi trecut nesancţionată: maşina pe care o posedă i-a fost adusă din Germania de Ciprian Marica, fotbalist la echipa naţională! Mai nou, baza de la Mogoşoaia seamănă cu parcul Vitan, fiind transformată în lăcaş auto, cu jucătorii pe post de samsari de automobile. Afaceri în toată regulă între fotbalişti şi antrenor!
Pe lângă traficul cu maşini furate de la sfârşitul secolului trecut, de care pr