Guvernul Romaniei a lansat miercuri seara la Roma campania "Romania, incantat de cunostina". Este vorba de o campanie de informare si sensibilizare a opiniei publice italiene. Campania a costat 4,2 milioane de euro si proiectul a fost castigat de compania de comunicare italiana Playteam.
La eveniment au participat, intre altii, si Petre Roman si in calitate de Inalt Reprezentant al Guvernului pentru romanii din strainatate, Ovidiu Silaghi, ministrul turismului si Razvan Rusu, ambasadorul Romaniei in Italia.
Campania are in centru un clip publicitar care va fi difuzat pe principalele canale TV din Italia. Clipul prezinta romani in activitatea lor de zi cu zi, dar nu face nici o referire la tiganii romani.
Rep: Din 2006, de cand a inceput in presa italiana o campanie impotriva romanilor, de ce tocmai acum Guvernul a demarat o campanie de imbunatatire a imaginii comunitatii, intr-un moment care coincide cu campania electorala?
Dan Jurcan, director general la Agentia pentru Strategii Guvernamentale: Campania a fost gandita inca din luna octombrie, anul trecut, si a survenit ca urmare a sondajelor care indicau existenta unui climat care afecteaza atat afacerile dintre Romania si Italia dar si relatiile interumane. Am lansat campania acum fiindca abia acum totul a fost gata sinu are nicio legatura cu apropierea campaniei electorale. Guvernul Romaniei a lansat miercuri seara la Roma campania "Romania, incantat de cunostina". Este vorba de o campanie de informare si sensibilizare a opiniei publice italiene. Campania a costat 4,2 milioane de euro si proiectul a fost castigat de compania de comunicare italiana Playteam.
La eveniment au participat, intre altii, si Petre Roman si in calitate de Inalt Reprezentant al Guvernului pentru romanii din strainatate, Ovidiu Silaghi, ministrul turismului si Razvan Rusu, ambasadoru