Campania de imbunatatire a imaginii Romaniei in Italia, finantata de Guvernul Romaniei, a debutat in mass-media din peninsula, in aceasta saptamana.
Mesajul principal este "Incantat de cunostinta" (Romania, piacere di conoscerti) si subliniaza intentia de a le prezenta italienilor Romania si poporul sau, logo-ul aratand doua maini care se strang, una cu culorile steagului italian, cealalta cu cele ale steagului romanesc, relateaza
La Repubblica in editia de joi.
Campania va folosi povesti de succes ale romanilor stabiliti in Italia, eroi ai documentarelor si spoturilor care vor fi difuzate la radio si TV.
La lansarea din Italia a campaniei au participat ministrul pentru IMM, Ovidiu Silaghi, si ambasadorul Romaniei la Roma, Razvan Rusu, debutul campaniei coincizand cu inceperea procesului lui Nicolae Mailat.
Romanul este acuzat de uciderea italiencei Giovanna Reggiani, la sfarsitul lunii octombrie 2007. El urmeaza sa fie adus, joi, in fata celei de-a treia Curti cu jurati din capitala Italiei, unde, potrivit presei straine, pe langa acuzatia de omor, i se vor mai aduce doua noi invinuiri.
Este vorba de tainuire, pentru cardul SIM al telefonui mobil furat de la italianca si gasit in posesia sa la momentul arestarii si calomnie, acuzarea sustinand ca a incercat sa-l implice in asasinarea Giovannei Reggiani pe un tanar conational, Vasile, fiul femeii care a descoperit cadavrul.
Campania de imbunatatire a imaginii Romaniei in Italia, finantata de Guvernul Romaniei, a debutat in mass-media din peninsula, in aceasta saptamana.
Mesajul principal este "Incantat de cunostinta" (Romania, piacere di conoscerti) si subliniaza intentia de a le prezenta italienilor Romania si poporul sau, logo-ul aratand doua maini care se strang, una cu culorile steagului italian, cealalta cu cele ale s