Românii prezenţi la concertul din capitala austriacă regretă că şi-au pierdul timpul şi banii. Sursa: Reuters
Sutele de români care au plătit peste 100 de euro biletul la concertul vienez al Madonnei şi care au bătut mai bine de 1.000 de kilometri ca să-şi asculte live idolul au înţeles, la faţa locului, pe Donauinsel, că Loredana Groza rămâne cea mai tare artistă când vine vorba de colaborare cu taraf de lăutari ţigani. „A noastră cântă ţigăneşte de o mie de ori mai bine“, orice s-ar spune, iar „Madonna, la 50 de ani, sună bine doar la televizor“, spuneau mulţi dintre cei care au fost, marţi seară, la show-ul din capitala austriacă.
Semnalul l-am perceput nu departe de staţia de metrou unde se cobora pentru concert: pe piaţa neagră, pentru un bilet la Madonna se cerea 80 de euro, iar ofertanţii preferau să vândă în pierdere. Semn rău.
Prezentat ca superevenimentul anului, „Sticky & Sweet“, concertul divei de 50 de ani, a rămas, cel puţin în fosta capitală a Imperiului, doar o declaraţie de formă fizică ieşită din comun. Din care mulţi dintre cei prezenţi au înţeles că, la 50 de ani, Madonna şi-a făcut cadou un eveniment prin care să-şi stimuleze orgoliul, arătând publicului (ţinut, e drept, la o distanţă măsurată în zeci de metri de scena pe care a evoluat diva, astfel încât să nu poată sesiza niciun detaliu neplăcut al corpului ei) că este încă în mare formă. Madonna e toată fibră, subţire şi se poate mişca precum o sportivă demnă de Harlem Globe Trotters. Nu în ultimul rând, Madonna a adus un nou afront Bisericii, sugerând că ar putea fi egala lui Dumnezeu: pentru fracţiuni de secundă, aproape subliminal, numele ei a apărut pe ecranele de leduri, într-un şir de nume ale divinităţii, scrise în mai multe limbi.
„Sună bine în videoclip“
Din întreg show-ul, sonorizat de excepţie şi îmbogăţit cu lasere, lu