Ministerul Afacerilor Externe deruleaza, intre 28 septembrie - 9 octombrie, o campanie de diplomatie publica in Italia, pentru a arata ca sunt mai multe lucruri care ii leaga pe italieni si pe romani decat cele care par sa ii separe.
Campania se desfasoara sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire" ("Romania: o lume de descoperit") si isi propune sa le ofere italienilor si romanilor oportunitatea de a participa impreuna la actiuni culturale si artistice, informeaza un comunicat de presa transmis, joi, Ziare.com.
Pregatirea proiectului a inceput in luna aprilie 2008, in incercarea de a identifica solutii la problemele de imagine cu care se confrunta comunitatea de romani din Italia.
Intreaga conceptie si organizare au fost realizate in interiorul Ministerului Afacerilor Externe, de o echipa mixta de specialisti formata din reprezentanti ai Directiei Generale de Comunicare si de Diplomatie Publica si ai Directiei pentru Relatii Culturale, Educatie si Stiinta.
Proiectul a fost inclus in programul Guvernului de comunicare in Italia, "Romania: piacere di conoscerti", evenimentele din campania MAE deschizand seria de actiuni publice care se vor derula in aceasta toamna in Italia, pentru promovarea Romaniei si in pregatirea summit-ului guvernamental romano-italian, de pe 9 octombrie.
In Italia, campania este sprijinita de autoritatile locale din Torino si Milano care au preluat evenimentele din piete sub patronajul lor.
Ministerul Afacerilor Externe deruleaza, intre 28 septembrie - 9 octombrie, o campanie de diplomatie publica in Italia, pentru a arata ca sunt mai multe lucruri care ii leaga pe italieni si pe romani decat cele care par sa ii separe.
Campania se desfasoara sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire" ("Romania: o lume de descoperit") si isi propune sa le ofere italien