Ceee ce parea o regula pe sosele din Romania in urma cu cativa ani se intampla in zilele noastre si la case mai mari. Daca romanii isi impingeau Daciile care nu porneau, chinezii isi imping avioanele pentru a decola.
30 de muncitori chinezi au fost mobilizati pentru a impinge un avion de 20 de tone, cu 69 de pasageri si sapte membri din echipa conducatorilor de bord, informeaza Ananova. Pentru aproape doua ore, avionul CRJ7 a fost impins mai bine de 500 metri. "Slava Domnului ca avionul are doar 20 de tone. Daca era mai greu nici nu il clinteau", a spus un pasager.
Oficialii aeroportului au explicat ca au fost probleme la sistemul hidraulic frontal al aparatului de zbor. Acesta este motivul pentru care nu putea fi tractat si de aceea s-a apelat la forta fizica a muncitorilor aeroportului.
Reprezentanti ai presei locale s-au aratat bucurosi ca pasagerii nu au fost raniti. Aterizarea a fost una fortata, din cauza unor cauze tehnice, iar atunci cand zborul a trebuit reluat, avionul nu a mai decolat.
Problemele tehnice nu s-au rezolvat, iar aparatul de zbor este tot pe pista de aterizare a aeroportului Zhengzhou, unde specialistii incearca sa remedieze problemele aparute.
Ceee ce parea o regula pe sosele din Romania in urma cu cativa ani se intampla in zilele noastre si la case mai mari. Daca romanii isi impingeau Daciile care nu porneau, chinezii isi imping avioanele pentru a decola.
30 de muncitori chinezi au fost mobilizati pentru a impinge un avion de 20 de tone, cu 69 de pasageri si sapte membri din echipa conducatorilor de bord, informeaza Ananova. Pentru aproape doua ore, avionul CRJ7 a fost impins mai bine de 500 metri. "Slava Domnului ca avionul are doar 20 de tone. Daca era mai greu nici nu il clinteau", a spus un pasager.
Oficialii aeroportului au explicat ca au fost prob