După ce au lucrat mai bine de opt ani în agenţii mari, Răzvan Mătăşel şi Emilian Arsenoaiei au decis să-şi lanseze împreună un business propriu în publicitate Un om de creaţie şi unul de strategie şi-au părăsit locurile confortabile din agenţiile în care lucrau şi au decis să lanseze firma „Arsenoaiei şi Mătăşel”.
Demisia lui Răzvan Mătăşel din funcţia de director de strategie al agenţiei Leo Burnett a fost o surpriză pentru multă lume din industria de publicitate. Mai ales că, în urmă cu numai patru luni, el scria pe blogul său: „Eu rămân la Leo şi voi lupta, în continuare, în culorile celei mai strategice agenţii din oraş şi susţin 100% această restructurare grea (concedierile care au urmat pierderii clientului Orange – n.red)!” Astăzi, Mătăşel nu-şi retrage afirmaţia.
„Asta am simţit în acel moment, mai ales că se specula foarte mult că plec din agenţie”, declară fostul om de strategie din Leo Burnett. Şi totuşi, Mătăşel recunoaşte că unul dintre motivele plecării ţine de schimbările prin care a trecut agenţia în ultimul an.
„Au fost mai multe motive care m-au făcut să plec. Nu este o decizie luată într-o eprubetă, ci au contat mai mulţi factori de acolo. Faptul că au plecat nişte oameni pe care îi apreciam, Emilian, de exemplu. În plus, nici nu mai aveam energie”, mărturiseşte Mătăşel. Pachetul de 5% din participaţiile pe care le are la agenţia The Practice, membră a grupului Leo Burnett România, îl va ceda fără vreo pretenţie financiară.
Arsenoaiei şi-a dorit să plece în străinătate
La rândul său, Emilian Arsenoaiei a avut o viaţă palpitantă de când a părăsit, la jumătatea anului 2006, agenţia GMP Advertising pentru Leo Burnett. În luna aprilie a acestui an, el a plecat împreună cu mai mulţi oameni din agenţie, după ce Leo a pierdut contul de creaţie Orange. A fost angajat de Dragoş Grigori