Printre destinaţiile recomandate de specialiştii francezi se numără Sibiul, Delta Dunării şi mănăstirile din Bucovina Turiştii străini interesaţi de România vor şti de-acum cum să-şi pregătească mai bine voiajul şi cum să descopere locurile spectaculoase ale României.
Editat în limba franceză, ghidul verde al producătorului de anvelope Michelin, un ghid turistic, prezintă principalele destinaţii din România. Ediţia roşie a ghidurilor Michelin clasifică restaurantele.
„Prezenţa României într-un ghid cu asemenea prestanţă este foarte importantă pentru ţara noastră, fiindcă Michelin este deja un brand internaţional. Asta înseamnă credibilitate pentru această destinaţie, obiectivitate în prezentarea obiectivelor şi o prezenţă pentru România pe harta turistică internaţională”, ne-a declarat Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale.
Ghidul Verde va fi vândut în şapte ţări europene, în 12.000 de exemplare, la preţul de 15,40 euro. Se va găsi în Franţa, Germania, Elveţia, Austria, Belgia, Canada, Luxemburg. Reprezentanţii companiei estimează că în doi ani vor vinde cele 12.000 de exemplare şi vor reedita o nouă serie.
12.000 de exemplare pentru România
Colecţia de destinaţii turistice va fi vândută în librării, mall uri şi supermarketuri. Ghidul are 360 de pagini şi cuprinde 22 de hărţi, 600 de adrese, dintre care 400 de locuri de cazare şi restaurante şi 160 de fotografii. Conform companiei franceze, pentru pregătirea ediţiei dedicate României, autorii Ghidului Verde au colindat întreaga ţară timp de mai multe luni, vizitând un număr mare de locaţii şi făcând o selecţie. Michelin România face parte din grupul Michelin, liderul mondial în domeniul anvelopelor.
National Geographic şi Lonely Planet