BussinessWeek si firma de consultanta Interbrand au determinat si anul acesta, prin intermediul studiului intitulat Best Global Brand, care sunt marcile cu cea mai mare valoare. In domeniul auto, cele mai valoroase s-au dovedit a fi Toyota, cu o valoare a brandului de 34 miliarde dolari, urmat de Merceds (25,6 miliarde dolari) si BMW (23,3 miliarde dolari).
Pentru a putea fi considerat eligibil pentru acest studiu, fiecare brand trebuie sa fi castigat cel putin o treime din venituri in afara tarii de origine, sa fie recunoscut nu doar de anumiti clienti si sa publice datele sale financiare si de marketing. Cercetatorii evalueaza valoarea unui brand in functie de cat de mult ar putea acesta castiga pe viitor. Utilizeaza previziunile oferite de mai multi analisti din domeniul din care face parte fiecare brand evaluat, documente oficiale ale companiei dar si analize cantitative si calitative pentru a ajunge la un rezultat final.
Iata care sunt cele mai valoroase 10 branduri auto:
1) Toyota - 34 miliarde dolari
2) Mercedes-Benz - 25,6 miliarde dolari
3) BMW - 23,3 miliarde dolari
4) Honda - 19,1 miliarde dolari
5) Ford - 7,9 miliarde dolari
6) Volkswagen - 7 miliarde dolari
7) Audi - 5,4 miliarde dolari
8) Hyundai - 4,8 miliarde dolari
9) Porsche - 4,6 miliarde dolari
10) Lexus - 3,6 miliarde dolari
Integral in StiriAuto.ro
BussinessWeek si firma de consultanta Interbrand au determinat si anul acesta, prin intermediul studiului intitulat Best Global Brand, care sunt marcile cu cea mai mare valoare. In domeniul auto, cele mai valoroase s-au dovedit a fi Toyota, cu o valoare a brandului de 34 miliarde dolari, urmat de Merceds (25,6 miliarde dolari) si BMW (23,3 miliarde dolari).
Pentru a putea fi considerat eligibil pentru acest studiu, fiecare brand trebuie sa fi castigat