Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand mentionat de consumatori (17,4%), cat si ca marca aleasa in mod spontan (40%), potrivit unui studiu al Synovate, dat publicitatii in cadrul conferintei "Strategic Branding". Pe locul doi in clasamentul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata s-a pozitionat BCR, iar pozitia a treia a fost ocupata de Arctic. Alte marci din top 20 sunt Borsec, BRD, Banca Transilvania, Romtelecom, ARO, Dorna, Altex, urmate de Izvorul minunilor, Bancpost, Logan, Bergenbier, Angst, Timisoreana, Banca Romaneasca, Napolact, Ursus si Poiana. In cea de-a sasea editie a clasamentului High Impact Brands, Nokia a preluat pozitia de lider de la Coca-Cola, care s-a situat anul acesta pe pozitia a doua. La capitolul branduri alimentare, Jacobs, Danone si CrisTim au ocupat podiumul topului, marcile autohtone dominand clasamentul, in care se mai regasesc nume precum Caroli, Poiana, Napolact sau La Dorna. Studiul a fost realizat de Synovate, in colaborare cu Revista Biz, editata de Business Media Group, esantionul de studiu fiind format din peste 100.000 de persoane cu varstele cuprinse intre 18 si 54 de ani.
Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand mentionat de consumatori (17,4%), cat si ca marca aleasa in mod spontan (40%), potrivit unui studiu al Synovate, dat publicitatii in cadrul conferintei "Strategic Branding". Pe locul doi in clasamentul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata s-a pozitionat BCR, iar pozitia a treia a fost ocupata de Arctic. Alte marci din top 20 sunt Borsec, BRD, Banca Transilvania, Romtelecom, ARO, Dorna, Altex, urmate de Izvorul minunilor, Bancpost, Logan, Bergenbier, Angst, Timisoreana, Banca Romaneasca, Napolact, Ursus si Poiana. In cea de-a sasea