In vreme ce majoritatea dintre noi schimbam programul cand incepe publicitatea, el cauta calupurile de re¬¬clame. Il stiti! E “ala” cu reclama la o marca de televizor, de povestea “Razboiul stelelor” într-o piata de peste. E Bogdan Naumovici, cel care, de la 8 septembrie, semneaza “condica” la PRO Cinema, înaintea lui... Jerry Seinfeld! În fiecare seara, de luni pana sambata, Naumovici “prefateaza” celebrul serial in emisiunea “Seinfeld, frate!” Lumea te stie ca fiind “ala cu reclama”, iar acum esti “ala cu Seinfeld”. Care e treaba cu trecerea de la pu¬¬blicitate la emisiunea de la PRO Cinema?
Publicitatea clasica e doar o parte din ce fac eu. Ma preocupa comunicarea in general, iar povestea cu Seinfeld vine sa imi aduca o noua experienta directa in comunicare. De ce sa nu fac si o emisiune tv? Mai ales cand e vorba de o combinatie fericita dintre serialul meu preferat si Teletech, brandul pe care l-am creat de la zero.
In ce consta misiunea ta? Ce faci, de fapt?
Incerc sa arat ca Seinfeld nu e o intamplare si ca nu e caracteristic doar evreilor, New Yorkului sau Statelor Unite. Vreau sa demonstrez acolo ca succesul international al lui Seinfeld vine din universalitatea observatiilor lui asupra comportamentelor si evenimentelor obisnuite si ca situatii similare se pot intampla oricui, daca sta cu urechile deschise si cu simtul umorului pregatit sa le prinda.
Cum te pregatesti pentru fiecare portie de “Seinfeld, frate!”?
Vad cate 12 episoade, imi iau notite despre ce se intampla acolo, caut materiale extra dupa fiecare episod, interviuri cu reali¬zatorii sau protagonistii, alte informatii interesante, apoi incerc sa imi amintesc cate o situatie din viata mea sau a prietenilor mei care sa aiba legatura cu subiectul episodului respectiv. Tot ce povestesc in bucatica intitulata
“Seinfe