Orange, cel mai mare jucator de pe piata locala de telefonie mobila, si-a modificat programul de loialitate pentru clientii cu abonament, care introduce, printre altele, pentru clientii persoane fizice, posibilitatea de a alege pana la trei numere din retea catre care apelurile sunt tarifate cu un eurocent pe minut, indiferent de intervalul orar.
Modificarea termenilor din programul de loialitate, care au in vedere si clientii companii, vor intra in vigoare din 29 septembrie. Schimbarile au in vedere conservarea de catre Orange a pozitiei de lider pe piata locala de telefonie mobila, in contextul maturizarii pietei si al inaspririi concurentei pe clienti, care se va duce - de la finele anului - intre sase jucatori, odata cu lansarea serviciilor de voce mobila de catre Romtelecom. De asemenea, incepand cu data de 21 octombrie, clientii serviciilor de telefonie fixa si mobila isi vor putea schimba furnizorul pastrandu-si numarul de telefon, reglementare ce este asteptata sa intensifice competitia pe mentinerea bazei de clienti intre operatori.
"Vechimea abonamentelor clientilor Orange este recompensata pentru prima oara cu posibilitatea alegerii unor numere magice si companii favorite cu care clientii persoane fizice, respectiv companiile, comunica la tarife preferentiale", spun oficialii companiei.
In functie de vechimea in retea, abonatii Orange persoane fizice isi pot alege pana la 3 numere cu care vorbesc la tariful de 1 eurocent/minut (fara TVA). Astfel, clientii persoane fizice care au o vechime in retea de unul pana la trei ani pot selecta un numar Orange cu care sa vorbeasca la tariful de 1 eurocent. Clientii care au o vechime in retea de trei pana la cinci ani pot alege doua numere, in timp ce clientii care au peste cinci ani in retea pot alege trei numere Orange.
Si in cazul clientilor de business, schimbarile sunt realizate gra