Generali Asigurari, una din primele zece companii din piata, va lansa o campanie de informare pentru produsul Casco prin care incurajeaza clientii sa evite accidentele, spunand ca avantajul lor vor fi primele de asigurare mai mici pentru soferii responsabili. "Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent", a declarat Radu Ionescu, sef Birou Asigurari Auto in cadrul Generali Asigurari. Segmentul auto s-a dovedit a fi neprofitabil pe piata locala, majoritatea companiilor inregistrand pierderi de pe urma acestui business. Profitul inregistrat de Generali Asigurari in primul semestru al acestui an a fost de 15,9 mil. lei, sustinut de un volum total de prime brute subscrise de 212,2 mil. lei, cu 12% mai mult fata de primul semestru din 2007. De la inceputul lunii, Generali are numit un nou CEO, Marie Kovarova, de origine ceha, care l-a inlocuit pe Tudor Moldovan.
Generali Asigurari, una din primele zece companii din piata, va lansa o campanie de informare pentru produsul Casco prin care incurajeaza clientii sa evite accidentele, spunand ca avantajul lor vor fi primele de asigurare mai mici pentru soferii responsabili. "Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa inc