La varsta de 30 de ani, Vlad Vlasceanu poate spune ca si-a conturat in detaliu o harta profesionala cum altii nu reusesc intr-o viata. A trecut usor de la jurnalism la constructii, a facut un ocol prin politica si apoi un popas in marketing. Destinatia finala a fost insa publicitatea si organizarea targurilor imobiliare.
Pana sa ajunga la concluzia ca “a fi realizat” inseamna sa ai propria afacere, Vlad Vlasceanu a profitat de fiecare ocazie pentru a cunoaste cat mai multe domenii si cat mai multi oameni. “Nu pot spune ca am avut un plan minutios in ceea ce priveste cariera. De altfel, nu sunt o persoana care sa isi planifice fiecare pas urmator. Imi stabilesc obiectivul pe termen lung si apoi actionez pentru indeplinirea lui intr-un timp cat mai scurt. Liberul arbitru este cel care functioneaza foarte bine in cazul meu, iar planurile minutioase elaborate pe ani de zile sunt lucruri de care fug”, spune Vlad Vlasceanu, directorul general al firmei de publicitate Ad Media Consulta, incercand sa faca o scurta prezentare. Cariera profesionala a inceput sa se contureze inca din liceu, cand elev in clasa a XI a fiind, a hotarat sa devina redactor sportiv intr-un post de radio. “Primul job este cel pe care nu il poti uita niciodata, pentru ca este primul contact cu o noua lume. Tocmai aflasem ca se deschidea Uniplus Radio si in Focsani si am hotarat sa merg la interviu. A doua zi, din 15 candidati eram ales si imi incepeam cariera intr-un post de radio, cariera care a durat pana la admiterea in facultate”, povesteste Vlasceanu.
Directorul Ad Media Consulta se considera o persoana atipica din punctul de vedere al pasiunii pentru anumite stiinte, intrucat “eram pasionat de matematica, dar in acelasi timp eram extrem de atras de literatura sau filologie. Rand pe rand ma gandeam cat de mult mi-ar placea sa urmez jurnalismul, filologia sau sa ma joc cu ci