Samsung Romania, subsidiara locala a producatorului sud-coreean de electronice, electrocasnice si echipamente IT, intentioneaza sa isi extinda prezenta in orasele mici si medii din tara, prin campanii de comunicare ale brandului din ce in ce mai agresive si prin parteneriate cu mari lanturi de retail IT&C.
"Pana acum, investitiile noastre au vizat numai capitala, care este prima tinta a unei companii care intentioneaza sa se extinda pe o anumita piata. Am atins un nivel suficient de ridicat in Bucuresti si acum ne vom concentra pe orasele care au peste 300.000 de locuitori", a declarat pentru ZF JeongEon Kim, directorul general al Samsung Romania, care a preluat conducerea companiei in luna mai a acestui an.
In august, Samsung Electronics anunta la nivel global ca are de gand sa isi accelereze cresterea pe piete emergente precum Romania, Rusia, India, Brazilia, Africa de Sud sau Vietnam.
"Romania este una din pietele strategice alese de Samsung. In Europa mai sunt vizate Polonia si Cehia, din prisma dimensiunilor pietelelor, precum si a ritmului de dezvoltare al afacerilor", a explicat Kim.
El a adaugat ca, pe piata locala, Samsung planuieste mai multe campanii de promovare outdoor, precum si dezvoltarea conceptului de magazin in magazin, care consta in amenajarea unor standuri dedicate in marile lanturi de retail precum Altex, Domo, Flanco.
"Brandul Samsung este foarte bine cunoscut pe segmentul televizoarelor LCD si al telefoanelor mobile, insa avem cote scazute de piata pe anumite electrocasnice, precum frigidere sau masini de spalat", a precizat seful Samsung.
Kim nu a precizat bugetul de publicitate al companiei pentru anul in curs. Partea de creatie este realizata intern, de catre o agentie proprie, cu sediul in Austria, adaptarea si productia fiind externalizate catre Leo Burnett.
Oficialul Samsung a mai spus ca in