Organizatia MasterCard Europe a anuntat castigatorii premiilor europene pentru programe co-branded, in cadrul unor festivitati tinute in Malta. In selectarea castigatorilor, juriul a tinut cont de inventivitatea celor implicati si de impactul programului.Primul premiu a fost acordat conversiei cardului de fidelitate al companiei Lufthansa in card de credit, pentru clientii din Germania, cu ajutorul Deutsche Kreditbank si al Bayern Card Services. Juriul a apreciat faptul ca produsul are tehnologi
Organizatia MasterCard Europe a anuntat castigatorii premiilor europene pentru programe co-branded, in cadrul unor festivitati tinute in Malta. In selectarea castigatorilor, juriul a tinut cont de inventivitatea celor implicati si de impactul programului.
Primul premiu a fost acordat conversiei cardului de fidelitate al companiei Lufthansa in card de credit, pentru clientii din Germania, cu ajutorul Deutsche Kreditbank si al Bayern Card Services. Juriul a apreciat faptul ca produsul are tehnologia PayPass, ce permite folosirea rapida a cardului, doar prin trecerea prin fata unui cititor, fara a mai fi nevoie de tastarea PIN-ului sau a semnaturii. Metoda se utilizeaza doar pentru sume mici. Astfel, clientii Lufthansa din Germania sunt primii utilizatori ai cardurilor tip PayPass care pot utiliza aceste carduri oriunde in lume, celelalte produse de pana acum fiind utilizabile la astfel de POS doar in tara de origine.
Pentru cea mai buna lansare, premiul l-a primit programul Wings Card al AK Bank din Turcia, ce vizeaza clientii peste medie, care au la dispozitie doua programe de fidelitate: unul de colectare mile de zbor si altul la rambursarea de numerar. Cele mai bune performante in utilizare si extindere le-a avut cardul emis de Statoil SEB Kort din Suedia. Premiul pentru cea mai buna tehnologie a fost primit de Fortress GB, Gemalto si