Clientii marcilor de lux sunt mai prudenti atunci cand merg la cumparaturi, din cauza crizei financiare mondiale, conform directorului grupului Gucci.
"E adevarat ca s-a schimbat ceva in mentalitatea clientilor pe parcursul anului trecut. Oamenii sunt acum mai prudenti, in special in ceea ce priveste cumparaturile spontane.
E o tendinta ce se manifesta si in cazul consumului de bunuri de lux. Daca un client cumpara anul trecut patru genti, acum cumpara 3, chiar daca nu schimba brandul", spune Robert Polet, director executiv la Gucci Group.
El adauga ca brandurile puternice supravietuiesc mereu criezlor financiare.
Chiar daca marii producatori muta in ultima vreme fabricile in tari in care mana de lucru este mai ieftina si ratele de schimb a valutei sunt mai bune, producatorii italieni de produse de lux nu intentioneaza sa urmeze exemplul. Gucci, Bottega Veneta si Sergio Rossi vor ramane in Italia, anunta ChinaDaily.
Clientii marcilor de lux sunt mai prudenti atunci cand merg la cumparaturi, din cauza crizei financiare mondiale, conform directorului grupului Gucci.
"E adevarat ca s-a schimbat ceva in mentalitatea clientilor pe parcursul anului trecut. Oamenii sunt acum mai prudenti, in special in ceea ce priveste cumparaturile spontane.
E o tendinta ce se manifesta si in cazul consumului de bunuri de lux. Daca un client cumpara anul trecut patru genti, acum cumpara 3, chiar daca nu schimba brandul", spune Robert Polet, director executiv la Gucci Group.
El adauga ca brandurile puternice supravietuiesc mereu criezlor financiare.
Chiar daca marii producatori muta in ultima vreme fabricile in tari in care mana de lucru este mai ieftina si ratele de schimb a valutei sunt mai bune, producatorii italieni de produse de lux nu intentioneaza sa urmeze exemplul. Gucc