Mercedes-Benz are probleme in America cu toate masinile Mercedes Clasa M pe care le-a vandut intre anii 1998 si 2003. Este vorba de 102.954 de unitati despre care Autoritatea pentru Siguranta Traficului, NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) din Statele Unite spune ca ar putea avea defectiuni la directie. Mai precis, unul din furtunele sub presiune ale pompei de servodirectie se poate desprinde, fapt ce ar genera pierderea presiunii din sistem.
Un asemenea eveniment este perceput de sofer prin ingreunarea brusca a directiei caz in care, spun cei de la NHTSA, soferul oricaruia dintre modelele Mercedes Clasa M in cauza ar putea pierde controlul directiei si genera un accident. Pana in prezent nu este clar daca s-au intamplat astfel de incidente cu SUV-urile germane, spun ziaristii de la AutomotiveNews, iar oficialii Mercedes-Benz din America nu au comentat declaratia celor de la NHTSA.
In comunicatul NHTSA se arata ca toate SUV-urile care au ajuns in service pentru remedierea acestei probleme pana la data de 15 noiembrie 2003, trebuie sa faca din nou dumul catre mecanicul auto. Acum este de asteptat reactia oficialinor europeni pentru ca modelul Mercedes-Benz Clasa M este o masina care a facut vanzari bune si in Europa.
StiriAuto Mercedes-Benz are probleme in America cu toate masinile Mercedes Clasa M pe care le-a vandut intre anii 1998 si 2003. Este vorba de 102.954 de unitati despre care Autoritatea pentru Siguranta Traficului, NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) din Statele Unite spune ca ar putea avea defectiuni la directie. Mai precis, unul din furtunele sub presiune ale pompei de servodirectie se poate desprinde, fapt ce ar genera pierderea presiunii din sistem.
Un asemenea eveniment este perceput de sofer prin ingreunarea brusca a directiei caz in care, spun cei de la NHTSA, sofer