Agentia de monitorizare a presei Media Image Group lanseaza, din octombrie, Electoral Focus Report, un produs adresat candidatilor la alegerile parlamentare din toamna acestui an.
In contextul votului uninominal, noul produs al Media Image Group presupune monitorizarea materialelor de presa care ii implica strict pe candidatul abonat si pe contra-candidatii sai din cadrul colegiul electoral. “De obicei, monitorizarile sunt foarte generale si se fac dupa un cuvant-cheie – adesea, un nume de partid. Monitorizarea din cadrul Electoral Focus Report este focusata pe candidat si pe oponentii sai”, a declarat, pentru Wall-Street, George Domnisoru, Area Sales Manager la Media Image Group.
Fiecare raport de monitorizare va fi insotit si de accesul la o arhiva proprie, o baza de date cu posibilitati de sortare si catalogare a informatiei. Cu ajutorul acestei baze de date se pot alcatui si analize simple de imagine, potrivit lui Miron Mateescu, director de marketing al Media Image Group.
Pretul serviciului variaza de la 300 de euro pe luna, pentru o monitorizare simpla, pana la “mult mai mult de atat”, pentru analize suplimentare de mediatizare. Electoral Focus Report a fost lansat dupa trei luni de conceptie, productie si implementare a produsului si urmareste sa fidelizeze pe termen lung clientii din zona politica.
Infiintata in 1999, Media Image este o companie de monitorizare de media independenta, acoperind toate publicatiile din cele 40 de resedinte de judet si din capitala (peste 700 de titluri), precum si presa audiovizuala centrala si cea online.
In portofoliul companiei se afla sau se afla peste 300 de clienti – institutii si companii nationale si multinationale - printre care: Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Consiliul Investitorilor Straini, ING Group, Inbev, Brau Union, OMV-Petrom, Humanitas, Intercontinental, Terapia Ranbax