Adriana Saftoiu crede ca alegerile, si in era digitala, se castiga "cu sacosa si plicul", in conditiile in care electoratul are "mentalitate de milog si functioneaza ca un fel de caine al lui Pavlov".
"Electoratului ii arati, mai ales in perioada de campanie, ce-i trebuie, adica salarii, pensii. Acum toata lumea pluseaza", a explicat Adriana Saftoiu, candidat PNL la alegerile parlamentare si fost purtator de cuvant al presedintelui Traian Basescu.
Adriana Saftoiu a fost prezenta la conferinta de marketing si comunicare Politica 2.0 "Cum se castiga alegerile in era digitala", desfasurata marti in Bucuresti, informeaza Standard.ro.
"La noi banii voteaza, nu informatia", a atras atentia Saftoiu, adaugand ca intrebarea pe care si-o pun alegatorii este "Ce se da?". Aceasta a mai spus ca un partid ar castiga mult mai usor daca ar reusi sa introduca apa si canalizare in Romania.
Adriana Saftoiu mai crede ca accentul ar trebui sa se puna pe educarea politica a tinerilor care sunt principalii utilizatori de Internet si care vor constitui, peste cativa ani, generatia matura.
"Obiceiuri si ritualuri de campanie in Romania" a fost prezentarea Adrianei Saftoiu, in timp ce sociologul Vladimir Pasti a vorbit, in prezentarea "Marketing si politica", despre eroii publicitatii comerciale folositi de politicieni:
"Toti eroii din publicitatea comerciala se regasesc in comunicarea politicienilor. Eroul salvator, cel din reclamele la detergenti, eroul romantic, cel din publicitatea auto, pastratorul traditiilor - intalnit in spoturile pentru pateu sau tehnicianul implacabil din reclamele pentru pasta de dinti - pot fi toti observati in rolurile reinterpretate de politicieni".
Mai multi politicieni si experti in comunicare, prin care Mircea Geoana, Cozmin Gusa, Ludovic Orban, Zsolt Nagy si Bogdan Naumovici,