Chateau Valvis, o locatie care va cuprinde crame, sali de degustare si o capacitate de cazare cu 10 camere si 4 apartamente La saisprezece ani de la prima vizita in Romania si dupa ce a creat doua dintre cele mai cunoscute marci de pe piata locala - Dorna (vanduta catre Coca-Cola) si LaDorna (achizitionata de Lactalis) -, omul de afaceri Jean Valvis a decis ca a venit momentul sa-si puna propriul "brand" pe un produs: Chateau Valvis, marca premium de vin produsa pe Domeniile Simburesti din judetul Olt.
"I-am adus anul trecut pe cei doi copii ai mei (primul in varsta de zece ani, iar cel de-al doilea de opt ani si jumatate) la cules de struguri si de mere la Simburesti, pentru ca imi doresc ca ceea ce am construit aici sa ramana in familie", spune Valvis, care a semnat in acest an al doilea exit din afacerea Dorna, dupa ce a vandut businessul din industria lactatelor catre gigantul francez Lactalis, intr-o tranzactie estimata la 70-90 de milioane de euro.
Vanzarea afacerii din lactate a venit la mai putin de sase ani de la semnarea acordului cu imbuteliatorul Coca-Cola pentru vanzarea apelor minerale Dorna intr-o afacere de 40 de milioane de euro.
Abia in 2008 si cu doua tranzactii importante "in portofoliu" omul de afaceri de origine elvetiana si-a pus numele pe un produs, dar si pe o companie: Valvis Holding, o afacere care inglobeaza astazi investitiile antreprenorului in industria vinului, in imobiliare sau in productia de cereale. Printre companiile care fac parte din holding se numara Dorna Agri, Carpathyan Systems, Vitipomicola Simburesti, Narcisa Prod sau ICPPAM Balotesti. Prin decizia de a crea Valvis Holding, omul de afaceri intra in clubul extrem de restrans al celor care au un brand personal si unde cel mai cunoscut exemplu este Ion Tiriac, cu o avere estimata la 3 miliarde de euro.
"Incerc sa nu fiu neutrali