Cine nu e pe lista nu exista, fie ea lista de prieteni pe messenger, pagina Hi5 ori blogroll-ul de pe jurnalul online botezat ultramodern blog, iar lectia au prins-o din zbor, (mereu) in prag de alegeri, mai toti politicienii nostri.
Interesati sa para in pas cu moda si ca nu neglijeaza nicio categorie de posibili votanti, deci nici internautii pititi pe dupa IP-uri, mai multi lideri de partid si candidati la parlamentare au participat, marti, alaturi de experti in comunicare si publicitate, la conferinta Politica 2.0 "Cum se castiga alegerile in era digitala", organizata de realitatea.net si InPolitics.
Presedintele PSD, Mircea Geoana, prezent la dezbatere, a apreciat ca s-a ajuns la o tabloidizare a televiziunii, exemplificand prin unii politicieni care si-au cumparat echipe de fotbal "pentru a aparea la sport in grupajele de stiri".
"Este o diferenta foarte mare intre a fi vizibil si a fi credibil", mai crede Geoana. "Goana dupa vizibilitate poate aduce, pe termen scurt, ceva notorietate, dar pe termen lung poti fi perceput ca un politician frivol, care alearga doar dupa senzational", a mai explicat liderul PSD.
"Cine nu intelege rolul Internetului va fi pierdut pe termen mediu in politica romaneasca... Suntem o tara care va ajunge, de la 25% in prezent, la 50% in penetrarea de Internet.
Campania electorala ce urmeaza va fi atipica, iar cine ignora tineretul va avea de pierdut... Si noi, politicienii, trebuie sa devenim mai sofisticati in comunicare pentru a segmenta publicul si a transmite mesajul care trebuie publicului.
Clasa politica trebuie sa mearga odata cu publicul", a mai spus Mircea Geoana.
Si Cozmin Gusa, presedintele PIN, a spus ca nu este descurajat de ideea Internetului, considerandu-l "un mijloc viabil de a investi in imaginea personala a oricui".
De ceal