New Yorker, unul dintre cei mai mari retaileri germani de imbracaminte, va deschide anul acesta inca doua magazine in tara, urmand ca din 2009 sa patrunda si in Bucuresti, retailerul concentrandu-se in prezent pe deschiderea de magazine in provincie. "In 2008 vom mai deschide un magazin in Oradea si unul intr-un oras din zona de est a tarii, urmand ca de anul viitor sa incepem sa ne extindem si in Capitala cu cel putin doua magazine", a declarat pentru ZF Mihai Sindrilaru, cel care conduce operatiunile New Yorker Romania. In prezent, compania a deschis la nivel local patru unitati, in Cluj, Sibiu, Targu-Mures si Bacau, ultimul magazin, care se intinde pe o suprafata de 930 de metri patrati, fiind lansat la sfarsitul saptamanii trecute. "Magazinul are aproximativ 20.000 de articole adresate atat targetului masculin, cat si feminin. Majoritatea produselor sunt articole sport si casual, dar comercializam si lenjerie intima in proportie de 20% si accesorii, care inseamna 10% din sortimente", a mai spus Sindrilaru. New Yorker a ales pana acum spatiile comerciale din malluri pentru expunerea produselor, dar nu refuza nici posibilele oferte pentru magazine stand-alone. Mai mult de atat, este unul din retailerii care au ocolit Capitala in momentul in care au hotarat sa intre pe piata de imbracaminte autohtona. "Intr-un oras de peste 100.000 de locuitori este clar ca totul se focuseaza in jurul unui centru comercial. In multe orase, piata are nevoie de asa ceva, iar noi mergem in proportie de 90% spre malluri, profitand de faptul ca toata activitatea de cumparare se concentreaza acolo", este de parere directorul diviziei locale a New Yorker. In alte tari, majoritatea magazinelor deschise sub brandul german sunt amplasate stradal, dar reprezentantul roman spune ca acolo centrele comerciale nu mai reprezinta o atractie atat de mare, tendinta care s-ar putea regasi si in Ro