GORJ. Patru copii şi un bărbat au murit pe 13 iulie, după ce Dacia în care se aflau a fost spulberată de trenul accelerat 1824 Cluj-Napoca - Bucureşti, în localitatea Budieni. Până acum, Ion Scurtu, de 40 de ani, singurul care a scăpat în urma impactului, nu a recunoscut că el s-a aflat la volanul maşinii. În accident a decedat şi singura sa fiică. Abia ieri, în timpul cercetărilor, bărbatul, care fusese văzut la volan chiar şi de mecanicul locomotivei, a recunoscut că el condus automobilul. Oamenii legii au stabilit că accidentul a avut loc din cauza neatenţiei şoferului, care nu s-a asigurat la trecerea de cale ferată. De asemenea, nu a respectat semnalele luminoase de culoare roşie intermitentă. În urma impactului deosebit de violent, cei cinci pasageri, dintre care patru copii cu vârste până în 13 ani, au decedat. Conducătorul auto a suferit leziuni uşoare. În urma testului cu aparatul etilotest, a rezultat o concentraţie de 0,20 mg/l alcool pur în aerul expirat. El a fost reţinut ieri-dimineaţă şi prezentat instanţei de judecată, pe numele său fiind emis un ordin de restricţie, prin care nu va avea voie să părăsească localitatea timp de 30 de zile. Ion Scurtu va fi cercetat în stare de libertate pentru comiterea infracţiunii de ucidere din culpă. GORJ. Patru copii şi un bărbat au murit pe 13 iulie, după ce Dacia în care se aflau a fost spulberată de trenul accelerat 1824 Cluj-Napoca - Bucureşti, în localitatea Budieni. Până acum, Ion Scurtu, de 40 de ani, singurul care a scăpat în urma impactului, nu a recunoscut că el s-a aflat la volanul maşinii. În accident a decedat şi singura sa fiică. Abia ieri, în timpul cercetărilor, bărbatul, care fusese văzut la volan chiar şi de mecanicul locomotivei, a recunoscut că el condus automobilul. Oamenii legii au stabilit că accidentul a avut loc din cauza neatenţiei şoferului, care nu s-a asigurat la trecerea de cale ferată