Un cetăţean a reclamat la Protecţia Consumatorului că nu şi-a putu serba ziua de naştere pentru că niciunul din cele două butoiaşe de bere cumpărate nu avea blisterul (ţeava) pentru evacuarea băuturii. După ce a sunat la magazin şi i s-a promis că produsele îi vor fi schimbate, comercianţii nu i-au mai răspuns la telefon. „Pretenţii? Aş fi satisfăcut să primesc un butoiaş de cinci litri pentru deranjul pe care mi l-au făcut de ziua mea. Cu blister”, scrie clientul în reclamaţia depusă la OPC.
În ultimele trei luni, românii au depus 27.936 de reclamaţii la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. Cele mai multe, adică peste 10.000, priveau calitatea alimentelor. Pe locul secund se află produsele textile şi cele de îmbrăcăminte. Dacă la începutul anului reclamaţiile la servicii se aflau în top, numărul lor a scăzut în perioada estivală. Se remarcă, totuşi, reclamaţia clienţilor unui hotel din Mamaia. Ei s-au plâns la OPC că pernele şi feţele de pernă erau uzate şi mucegăite, provocându-i unei persoane o criză de astm. La categoria servicii, majoritatea reclamaţiilor au vizat serviciile de cablu şi telefonie: încărcarea facturii, semnalul întrerupt la televizor sau întreruperea cablului. Protecţia Consumatorului a dat în această perioadă amenzi în valoare totală de 34 milioane de lei noi. (E.H.)
Un cetăţean a reclamat la Protecţia Consumatorului că nu şi-a putu serba ziua de naştere pentru că niciunul din cele două butoiaşe de bere cumpărate nu avea blisterul (ţeava) pentru evacuarea băuturii. După ce a sunat la magazin şi i s-a promis că produsele îi vor fi schimbate, comercianţii nu i-au mai răspuns la telefon. „Pretenţii? Aş fi satisfăcut să primesc un butoiaş de cinci litri pentru deranjul pe care mi l-au făcut de ziua mea. Cu blister”, scrie clientul în reclamaţia depusă la OPC.
În ultimele trei luni, românii au depus 27.936 de