In cei zece ani de existenta simplul motor de cautare Google a devenit, pe langa una dintre cele mai prospere firme care activeaza in mediul online, un adevarat provider de aplicatii online – de la servicii de e-mail pana la platorme de blogging sau de distributie a clipurilor video.
Pe 7 iunie 1999 cei doi au dat publicitatii un comunicat de presa in care anuntau investitia de 25 de milioane de dolari a lui John Doerr de la firma Kleiner Perkins si a lui Michael Moritz de la Sequoia Capital. Multi le-au spus ca au fost "nebuni de legat" sa investeasca intr-o companie care nu avea un plan de afaceri clar, dar asta
nu i-a descurajat si nu si-au pus niciodata problema cum Google urma sa produca bani.
Logo-uri personalizate
Niciodata cei doi fondatori ai Google nu au pretins ca ei sau angajatii companiei muncesc. "Ei prefera termenul "play" (n.a. – joaca) pentru orele petrecute pentru dezvoltarea serviciilor Google." spunea la un moment dat Moritz. Dar asta nu inseamna ca unii angajati nu se "jucau" pana foarte tarziu in noapte.
Este si cazul Marissei Mayer, care intr-o noapte de august – pe la ora doua - se afla inca in birou, inainte cu cateva ore de o plecare intr-o vacanta europeana, sorta cateva dosare si scria indicati pe fiecare dintre ele. Pe la ora trei, cand incerca sa trimita cateva ultime e-mail-uri inainte de a merge acasa, Marissa primeste un telefon de la Sergey.
"Ti-am trimis un e-mail cu o fotografie. Uita-te la ea!", i-a spus acesta. Acesta redesenase logo-ul Google in spiritul de Halloween, cei doi "o" din numele site-ului transformandu-se in doi dovleci (cam prost desenati!) cat se poate de portocalii. Marissa nu s-a aratat deloc impresionata de isprava colegului sau. "Arata ca o imagine clip art prost desenata" i-a replicat ea lui Sergey. "Vreau sa o pui pe site. Sa inlocuiesti logo-ul a