Actuala guvernare se mândreşte cu cei 80 de kilometri de autostradă realizaţi în ultimii doi ani, însă omite să spună că greul a fost făcut de cei dinaintea lor. Pentru următorii doi ani promit încă 180 de kilometri de autostradă şi peste 100 de miliarde de euro pentru infrastructură.
Actuala guvernare se mândreşte cu cei 80 de kilometri de autostradă realizaţi în ultimii doi ani, însă omite să spună că greul a fost făcut de cei dinaintea lor. Pentru următorii doi ani promit încă 180 de kilometri de autostradă şi peste 100 de miliarde de euro pentru infrastructură.
Oficialii din actuala guvernare sunt mulţumiţi de modul în care avansează lucrările la infrastructura rutieră în comparaţie cu ceea ce s-a construit în ultimii 16 ani. "Din 1990 până în 2007 am făcut 88 de km de autostradă, iar într-un an şi jumătate s-au finalizat 80 km", a spus Varujan Vosganian, ministrul Economiei. Mulţumit de activitatea sa s-a declarat şi Ludovic Orban, ministrul Transporturilor, care a spus că cei mai mulţi kilometri de autostradă s-au realizat în mandatul său.
Cei doi oficiali au omis să spună că lucrările la tronsoanele date în folosinţă de actuala guvernare au fost demarate în 2004, când la conducerea Ministerului Transporturilor era Miron Mitrea. Astfel, cei 36,8 kilometri ai tronsonului Drajna – Feteşti de pe Autostrada Soarelui au fost daţi în folosinţă în mai 2007, însă lucrările au început în 2004. De asemenea, în noiembrie 2007 a fost dată în folosinţă centura Piteştiului, care are 14 kilometri, iar lucrările au durat peste trei ani. "Când am devenit ministrul Transporturilor, în mai 2007, am găsit lucrările la centura Piteşti la 53%, deşi se lucra deja de trei ani, iar restul a fost finalizat în şase luni. Tot în mandatul meu a fost inaugurat tronsonul de autostradă Drajna – Feteşti", afirma Orban.
PromisiuniInvestiţiile