Un telefon de lux reprezinta pentru majoritatea consumatorilor un indiciu al stilului si al elegantei. Iar producatorii de terminale mobile au inteles acest lucru si s-au aliat cu cele mai cunoscute branduri pentru a oferi iubitorilor de lux gadgeturi pe masura. Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele. Prima asociere intre un producator de telefoane mobile si un brand de lux a avut loc in
Un telefon de lux reprezinta pentru majoritatea consumatorilor un indiciu al stilului si al elegantei. Iar producatorii de terminale mobile au inteles acest lucru si s-au aliat cu cele mai cunoscute branduri pentru a oferi iubitorilor de lux gadgeturi pe masura.
Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele.
Prima asociere intre un producator de telefoane mobile si un brand de lux a avut loc in 2006. Astfel, in iunie 2006 Motorola si Dolce & Gabbana au lansat un terminal mobil ce nu se diferentia de clasicul Motorola RAZR decat prin logo-ul D&G si cateva finisaje din aur si argint. Acesta a fost lansat la un pret de 230 de dolari.
In august 2006 Gianni Versace si Samsung au creat telefonul E500 Versus, care avea un pret de 430 de dolari. Acesta are carcasa asemeni unei scoici si este dedicat in prmiul rand femeilor. Ca si modelul precedent acesta este un model clasic Samsung SGH-E500, dotat cu o camera digitala de 1.3 megapixeli si Bluetooth wireless.
Si LG a recurs in februarie 2007 la aceeasi solutie ca si competitorii sai, lansand impreuna cu Prada celebrul model LG Prada. Acesta a fost un gadget inedit, venind cu touchscreen, tonuri de apel unice si imagini care dovedesc standardele de lux ale brand-ului Prada. LG Prada a fost lansat la un pret de 350