Prezentatorul vorbeşte despre emisiune, familie şi copii. A devenit tată pentru a doua oară, şi-a reluat emisiunea şi vrea să readucă bunul-simţ în preferinţele românilor prin intermediul televizorului. “Apropo TV”, emisiunea care nu iartă nicio gafă, cea necruţătoare cu politicienii şi fără indulgenţă în faţa reclamelor, şi-a reluat programul obişnuit, duminica la Pro TV. “Vom merge tot mai mult pe reportaj, ceea ce va schimba radical înfăţişarea multor poveşti. Practic, din vechiul format am păstrat un singur tip de material. E vorba de poveştile puse la cale de noi pe baza minunatelor întâmplări scornite de ele. Ele, vedetele”, spune Andi Moisescu, întrebat despre acest sezon.
Analiza reclamelor în stilul Apropo
„Apropo TV“ este recunoscută, în special, pentru campaniile creative şi pragmatice pe care le iniţiază. Mai întâi a fost campania “Şi eu am fost furat în România”, iar în acest sezon, “Campania de bun-simţ”. Dacă aceasta este o modalitate de educare a telespectatorului român, Moisescu spune că “noua campanie de bun-simţ o continuă într-un fel pe cea precedentă”.
Acesta adaugă că, în mod sigur, nu răsare bun-simţ dintr-o jumătate de sezon. “Pe lângă ea, de data asta,
încercăm să descoperim câteva lucruri bune care însă nu sunt tocmai la vedere”.
Apropo TV nu iartă pe nimeni
Deşi telespectatorii se declară sătui de publicitatea excesivă prezentă pe micul ecran, analiza “Apropo TV” a spoturilor şi campaniilor publicitare atrage publicul în faţa televizorului. Andi Moisescu explică de ce se întâmplă acest lucru.
“Noi nu arătăm spoturi doar de dragul de a avea cu ce să umplem spaţiul de emisiune. Nici nu le prea periem de regulă.
Aşa încât, tandreţea cu care le plesnim peste părţile fragede îi face pe telespectatori să se bucure şi mai ales să se simtă