Reteaua de distributie a Dacia evolueaza, pentru a putea face fata cresterii numarului de modele ale brandului, care numai in acest an au insumat trei momente importante, odata cu lansarea lui Sandero, Logan Restilizat si Logan MCV.Astfel, pe langa centrele deja existente in cadrul showroom-urilor Renault din Europa de vest (1.100 punce de vanzare), Grupul Renault va diferentia brandul Dacia prin showroom-uri proprii. Planul pe termen lung al grupului prevede ca in timp, cele doua branduri (Daci
Reteaua de distributie a Dacia evolueaza, pentru a putea face fata cresterii numarului de modele ale brandului, care numai in acest an au insumat trei momente importante, odata cu lansarea lui Sandero, Logan Restilizat si Logan MCV.
Astfel, pe langa centrele deja existente in cadrul showroom-urilor Renault din Europa de vest (1.100 punce de vanzare), Grupul Renault va diferentia brandul Dacia prin showroom-uri proprii. Planul pe termen lung al grupului prevede ca in timp, cele doua branduri (Dacia si Renault) sa se diferentieze simtitor, beneficiind de propriul personal pentru vanzari. totusi, serviciile after-sales vor continua sa fie impartite de cele doua branduri.
Vehiculele Dacia vor fi expuse in showroom-uri separate care vor fi localizate fie alaturi de reprezentantele Renault, fie in alte cladiri.
Intre timp, noua identitate vizuala a Dacia, care a fost dezvaluita in cadrul Salonului Auto de la Geneva continua sa fie implementata in cadrul actualei retele de distributie.
Pana la sfarsitul lunii iunie 2008, circa 50 de centre de distributie din Franta expuneau vehiculele Dacia in showroom-uri distincte. De asemenea, pana la sfarsitul aceleiasi luni au fost deschise aproximativ 12 noi showroom-uri Dacia in Belgia si Germania.
Constructorul autohton de autovehicule a comercializat in prima jumatate