Departamentul de aparare a Statelor Unite va finanta campanii publicitare pro-americane in Irak in valoare de 300 de milioane de dolari.
Contractele, semnate saptamana trecuta cu 4 companii americane, vizeaza producerea de reportaje, emisiuni de divertisment si reclame in ideea de a incuraja cetatenii irakieni sa sprijine guvernul irakian si obiectivele SUA, informeaza Continuare.
Chiar daca nu numarul de incidente violente in Irak a scazut, SUA intentioneaza sa investeasca in "operatiuni informative si psihologice" pentru a infrange insurgenta.
Pentagonul incerca acum sa schimbe strategia din Irak, punand mai mult accentul pe comunicare si control al informatiei, considerate a fi "cheia succesului".
Departamentul de aparare a Statelor Unite va finanta campanii publicitare pro-americane in Irak in valoare de 300 de milioane de dolari.
Contractele, semnate saptamana trecuta cu 4 companii americane, vizeaza producerea de reportaje, emisiuni de divertisment si reclame in ideea de a incuraja cetatenii irakieni sa sprijine guvernul irakian si obiectivele SUA, informeaza Continuare.
Chiar daca nu numarul de incidente violente in Irak a scazut, SUA intentioneaza sa investeasca in "operatiuni informative si psihologice" pentru a infrange insurgenta.
Pentagonul incerca acum sa schimbe strategia din Irak, punand mai mult accentul pe comunicare si control al informatiei, considerate a fi "cheia succesului".