Constructorul Automobile Dacia a prezentat ieri, in cadrul Salonului Auto de la Paris, varianta restilizata a modelului Logan MCV, conceptul Logan eco2 si Sandero echipat cu motorizarile diesel de 1,5 litri, de 70 si 85 de cai-putere.
In cazul noului MCV a fost restilizata partea frontala a caroseriei, iar la interior a fost modificata plansa de bord, in aceeasi maniera precum in cazul facelift-ului realizat pentru Logan sedan in urma cu trei luni.
Data exacta a lansarii, precum si preturile pentru cele doua modele nu au fost comunicate
"Nu am decis saptamana lansarii inca, dar cu siguranta va fi pana la finalul anului. Versiunea diesel a Sandero o vom prezenta la inceputul anului viitor. Asteptarile pentru vanzarile acestuia sunt moderate pentru ca pe piata din Romania exista o tendinta de trecere de la achizitia de motorizari pe benzina la cele diesel, si de aceea nu am fixat o tinta de vanzari", a declarat Francois Fourmont, directorul general al Automobile Dacia, cu ocazia prezentarii modelelor la Salonul Auto de la Paris.
Patrick Blain, vicepresedintele Renault responsabil de vanzari si marketing, a declarat ca pentru piata franceza pretul unui Logan MCV va ramane nemodificat, cu exceptia versiunii de echipare de top, unde pretul va fi ridicat cu 150 de euro. In cazul Sandero diesel, acesta va fi comercializat de la un pret de pornire de 9.800 de euro, cu 500 de euro mai mult decat in cazul primei variante de echipare pentru motoarele cu alimentare pe benzina.
"Cred ca doua treimi din vanzarile Dacia in Franta vor fi in acest an realizate de modelul MCV. Pana la finalul lui august au fost comercializate pe piata noastra 20.000 de MCV si 10.000 de Logan sedan. Proportia se va schimba insa in viitor, pentru ca avem deja si Sandero", a declarat Blain.
Modelul Sandero reprezinta mai mult de jumatate din exporturile realizat