Urmatoarea editie Ad’Or, din septembrie 2009, deschide usa si pentru alte industrii "mai putin bagate in seama" de acest festival, precum zonele de online, media, design si BTL, a afirmat, vineri, la o conferinta de presa, Andrei Bortun, director general Millenium Communications, agentia care va organiza Ad'Or-ul in urmatorii 5 ani.
In opinia acestuia, un mic banner de publicitate online, adus in competitie cu publicitatea TV, ar putea fi "atat un mesaj interesant adresat clientilor, cat si un argument adus in tolba agentiilor de a vinde mai usor si pe banii pe care si-i merita aceste alte medii, comparativ cu regina TV".
Desi majoritatea agentiilor din Romania vorbesc, in prezent, de campanii multimedia, integrare de 360 de grade etc, limbaj imprumutat tot mai des si de clientii lor, "in fapte nu prea se regasesc si toata lumea cere si vrea sa vanda publicitate TV", a aratat Bortun, la conferinta de presa organizata de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). In cadrul conferintei au fost anuntate regulamentul si structura viitoarei editii Ad'Or, un ghid de bune practici pentru publicitari si clientii lor, precum si un studiu salarial pentru anul 2008 al acestei industrii.
"In pozitionarea noului Ad'Or vom pune accent pe ideea de festival de creatie, nu al industriei de publicitate", a spus Bortun. Potrivit acestuia, pentru adaptarea la realitatile publicitatii romanesti de astazi, editia Ad'Or din 2009 va avea un numar mic de premii, "chiar daca potential va fi unul mare, avand in vedere includerea si altor industrii care pana acum nu au fost bagate foarte mult in seama: zona de online interactiv, zona de media, sectiuni care premiaza designul si alte discipline din umbrela BTL-ului". Cu acesti noi veniti, festivalul va avea aproximativ 40 de sectiuni, insa cu siguranta viitorul Ad'Or nu va mai fi impartit pe categorii