Este absolvent al facultatii de management si finante din cadrul Business College din Tel Aviv si a facut parte din managementul filialei din Israel a gigantului Unilever timp de zece ani, inainte de a prelua functia de vicepresedinte marketing al United Romanian Breweries Bereprod.
Spune ca este in firea lui sa faca schimbari si sa accepte noi provocari in cariera sa profesionala, asa ca in cursul primei jumatati a acestui an, atunci cand a venit momentul luarii unei astfel de decizii, a ales Romania si o noua industrie, cea a berii.
Din luna septembrie, Zilberstein este noul vicepresedinte marketing al URBB, unul dintre primii cinci producatori ai pietei locale a berii, care a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 90 de milioane de euro, in crestere cu 9% fata de anul precedent si un profit net de 5,2 milioane de euro.
El il inlocuieste astfel pe Catalin Ignat, cel care a ocupat aceasta pozitie timp de un an si jumatate, din cei 12 petrecuti in cadrul URBB, si va avea in subordine imaginea unor branduri internationale ca Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny sau Orangina si Granini.
"In momentul in care mi s-a oferit pozitia de vicepresedinte marketing al URBB, mai primisem alte doua oferte din partea celor de la Unilever. Era confortabil sa raman in Unilever, dar eram in cautarea unor provocari. Face parte din personalitatea mea sa caut o schimbare si chiar si in Unilever la fiecare doi ani preluam noi responsabilitati", declara Zilberstein.
De aceea, intre a prelua operatiunile Knorr la nivel regional in Africa sau operatiunile de marketing pentru divizia de Home and Personal Care (care include branduri ca Dove, Rex, Axe si Omo) ale filialei Unilever din Singapore, si pozitia de vicepresedinte marketing pentru URBB, a ales ultima optiune.
"Principalul motiv pentru care am luat decizia de a veni in Roman